torsdag 16. august 2012

Boken på vent [tilbake til riverton]

Som nevnt i omtalen av Den glemte hagen at jeg gjerne ville ha mer av Kate Morton og at Tilbake til Riverton stod høyt på leselisten. Vel, hva gjør man når en har tid å slå i hjel midt i en travel by full av studenter og turister? Jo, en lar bena gå dit de vil og da havner man høyst sannsynlig i en bokhandel. I alle fall har jeg tendenser til akkurat det og på en times tid hadde jeg tittet innom tre stykker og kommet ut fra én med skrivebok (den var fin! Svart, myk og med bokmerke-bånd!) og i en annen lå boken og ventet på meg; mutters alene og malplassert mellom pocketbøker lå den og ville være med meg hjem. Nittini kroner skulle de ha for den, det er jo ingenting for en eventyrlig historie :)

Kate Morton

Boken på vent

6 kommentarer:

  1. Åh, det er jo bare DEN følelsen :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja og da må en jo bare slå til :)

      Slett
  2. Den lå og ventet på deg:-) Åh, jeg må se å komme i "Morton-modus" snart for jeg er så nysgjerrig på de bøkene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den ventet :)
      Anbefaler disse bøkene på det varmeste :)

      Slett
  3. Den boka var ment for deg :) Jeg like Tilbake til Riverton veldig godt, og håper du også blir fornøyd med kjøpet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den var det :)
      Jeg er sikker på at boken tilsvarer forventningene, gleder meg i alle fall å starte på den.

      Slett