onsdag 15. august 2012

Å bli student

En fantastisk fin dag å bli student på; temperaturen var mild og solstrålene ble sendt ned som i en stekende bakerovn. Etter mottagelsen i Grieghallen vandret jeg litt rundt, for en time var avsatt til fadderordningen, noe jeg ikke skulle være med på og jeg satt på Festplassen i strålende solskinn til bussene som skulle avgårde til Landås var klar. Vel fremme var det opprop, hvilket betyr at jeg nå er (ufravikelig) student på førskoleutdannelsen!  


Bergen

Bergen

6 kommentarer:

  1. Åh, akkurat sånn vær var det på min aller første dag som student i Bergen også - og nettopp på mottakelsen i Grieghallen:) Tenk at det er 8 år siden.. I all verden, som tiden flyr. Da var jeg straks 20 år og håpefull litteraturstudent på UiB. Masse lykke til som student i Bergen, du kommer til å få det så utrolig fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en fin dag å starte som student på. Tiden flyr avsted, da jeg først var ferdig på videregående for maaange år siden tenkte jeg at jeg hadde all verdens tid. Heldigvis er det aldri for sent og nå skal jeg ta denne utdannelsen på deltid og etter planen være ferdig om fire år.
      Takk for lykkeønskinger, det trenger jeg :)

      Slett
  2. Ja, det var nydelig vær idag, endelig fikk vi litt sommer. Ønsker deg masse lykke til som student:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt med litt sommer før høsten setter inn.
      Takk, jeg kan trenge lykkeønskinger fremover :)

      Slett
  3. Herlig med nydelig vær når man tar sine sted inn som student :)
    Gratulerer som student forresten og jeg håper å få lese masse om både studentlivet og se masse bilder av naturen osv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en fin dag å starte på!
      Takk, Moonbeams, det blir en spennende tid fremover - jeg skal nok skrive om det og ha med bilder :)

      Slett