onsdag 1. august 2012

Un paraíso!

To uker i konstant varme gjør underverker når en kommer fra en regntung by, og dette er tredje gangen vi reiser sør på Gran Canaria og selv om stedet denne gangen oste av turistmaskineri (det gikk vi med åpne øyne inn i) har turen vært vidunderlig. Puerto Rico er ikke akkurat stedet for lokale tradisjoner og opplevelser. Heldigvis bodde vi høyt oppe på den åsen som vender mot Amadores, hvor det forresten ligger en flott strand og leiligheten vendte i samme retning slik at vi praktisk talt ikke så mye til "that horrible place", som en drosjesjåfør kalte stedet. Jeg har tatt en del bilder som fremdeles ligger på kameraet, må bare se å få dem overført. Strender er gode lesesteder og de tre bøkene jeg hadde med er lest samt at jeg har kommet mye lengre i The Moonstone og startet på enda en bok. Denne måneden begynner jeg på førskolelærerutdanningen, noe som utvilsomt vil gi mindre plass til bøkene jeg har på vent, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å la være å ha en roman å lese på!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som du har hatt en fin og varm ferie. Førskolelærerutdanningen er et godt valg. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var herlig :)
      Nå ser jeg frem til å begynne med utdanningen, er veldig spent og både gleder og gruer meg!

      Slett